Reklamačný poriadok

Ako reklamovať:

Prípadné reklamácie vybavíme k Vašej spokojnosti v súlade s platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. Kupujúci je povinny tovar po jeho prevzatí prekontrolovať tak, aby zistil prípadné chyby a závady na výrobku. Prípadne závady je kupujúci povinný bezodkladne hlásiť našej firmy (ideálne emailom). Za závady vzniknuté prepravcom neručíme (je potrebné spísať škodový/reklamačný zápis s prepravcom).

Na tovar sa vzťahuje zákonná lehota 24 mesiacov, pokiaľ nie je uvedené inak. Záruka sa vzťahuje na výrobné vady.

Záruka sa nevzťahuje na:

a) vady vzniknuté bežným používaním

b) vady vzniknuté nesprávnym používaním výrobku

Postup pri reklamácií:

1. reklamovaný produkt zašlite ako balíkovú alebo listovú zásielku (nie na dobierku) poštou na adresu: Timemaster SK s.r.o. , J.Alexyho 2677/5, 955 01 Topoľčany

Po fyzickom prebratí zásielky Vás budeme informovať a Vašu žiadosť obratom spracujeme.

2. vyplňte a vytlačte reklamačný protokol tu:

Reklamačný protokol 
 

Pozor:opotrebovanie kožených remienkov, vybitá batéria, bežné opotrebenie výrobku, zatopené hodinky cez povytiahnutú korunku alebo vypadnutá/zlomená korunka nie sú predmetom záručných opráv

Vašu reklamáciu vybavíme čo možno najrýchlejšie, najneskôr však do 30 dní od jej prijatia
 

Presné znenie reklamačného poriadku môžete nájsť na stránke obchodných podmienok v bode 8.

    Najdôležitejšie novinky priamo na váš email

    Získajte zaujímavé informácie vždy medzi prvými

    Vaše osobné údaje (email) budeme spracovávať len za týmto účelom v súlade s platnou legislatívou a zásadami ochrany osobných údajov. Súhlas potvrdíte kliknutím na odkaz, ktorý vám pošleme na váš email. Kliknutím na odkaz zároveň prehlasujete, že ak máte menej ako 16 rokov, tak ste požiadal/a svojho zákonného zástupcu (rodiča) o súhlas so spracovaním vašich osobných údajov. Súhlas môžete kedykoľvek odvolať písomne, emailom alebo kliknutím na odkaz z ktoréhokoľvek informačného emailu.